Step 1 – Top 6 Aspecte de luat in calcul la organizarea unui TeamBuilding

Teambuilding la Valiug
Teambuilding la Valiug – Echipa Raiffeisen Agro
November 26, 2015
echipe puternice prin recrutare
Dezvoltam oameni si echipe puternice prin Recrutare
January 11, 2016
Arata tot
organizarea unui TeamBuilding

Cum sa organizezi un program de team building, Step1.

In urmatorele 4 articole o sa iti dezvaluim cateva strategii si modalitati de a iti crea propriul program de teambuilding cu efecte incredibile. Asta in cazul in care nu dispui de un buget pentru a colabora cu o firma specializata ce organizeza astfel de programe si activitati indoor si outdoor de teambuilding cum este echipa WorkTeamFun. 😉

Teambuildind whit-Workteamfun

Daca esti un specialist HR sau o persoana responsabila cu organizarea unui team building sau a unui eveniment de relaxare si motivare in cadrul firmei in care activezi sau organizezi o excursie intre prieteni trebuie sa stii cateva lucruri esentiale care trebuie luate in calcul pentru un eveniment de succes, care sa fie pomenit mult timp.

In primul articol o sa-ti dezvaluim 6 aspecte pe care trebuie sa le iei in considerare, in ordinea de mai jos, pentru a  avea un eveniment tip teambuilding cu echipa sau prietenii tai, cu activitati atat indoor cat si outdoor,  de mega-succes. 😉

#STEP 1-ARTICOL 1

Step 1-work as a team and have fun

TOP 6 ASPECTE DE LUAT IN CALCUL LA ORGANIZAREA UNUI TEAMBUILDING

  1. Nu te ocupa de unul singur de acest eveniment, cauta si creaza-ti in jurul tau o mini echipa creativa (1-2 persoane ) care sa te ajute. Ar fi bine sa te intelegi foarte bine cu ei -;)
  2. Noteaza obiectivele principale pe care vreti sa le atingeti la nivel de grup cu acest eveniment de tip teambuilding pe o tabla sau un perete (sa fie scrise destul de mari ).
  3. Neaparat sa verifici disponibilitatea tuturor membrilor echipei si sa fixezi o data care sa fie agreata de toti. Desigur, trebuie sa stii si numarul exact al participantilor.
  4. Propune echipei sa vina cu idei, fiecare membru cu minim o activitate (asa ii implici activ si ii responsabilizezi, creezi asteptari si ii pregatesti pentru acest eveniment). Poti crea si un concurs, la final in urma voturilor stranse de la tot grupul, sa fie premiata cea mai creativa si inedita activitate.
  5. Da un nume acestui eveniment, sa fie cat mai funny , sa va puteti aduce aminte de el in timp si sa se poate povesti de el cu zambetul pe buze in pauzele de cafea sau la berea de dupa job J
  6. Cauta o locatie potrivita si asigura-te ca toata locatia este numai a voastra. Tine minte ca locatia este foarte importanta si e bine sa fie potrivita cu personalitatea grupului.

Speram sa iti fie de folos! Sa ne spui ce s-a intamplat daca ai urmat acesti primi pasi, suntem curiosi ce feedback-uri ai primit. J Mult succes!!!

In urmatorul articol # STEP2 iti vom spune cum sa concepi activitatile si sa le pui in valoare conform cu obiectivele stabilite si locatia aleasa . 🙂

Nu uitati: 🙂 Work as a Team and have Fun 🙂

www.workteamfun.ro

[ultimate_spacer height=”100″ height_on_tabs=”60″ height_on_tabs_portrait=”40″ height_on_mob_landscape=”40″ height_on_mob=”20″]

1 Comment

  1. […] “Step1. Top-6-aspecte-de-luat-in-calcul-la-organizarea-unui-teambuilding“ […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *