Site icon WorkTeamFun

Step 2 – Cum sa concepi activitatile de Teambuilding

beneficiile unui teambuilding

 

#STEP 2 

 Cum sa concepi activitatile de Teambuilding si sa le pui in valoare conform cu obiectivele alese

In acest articol o sa va spunem 6 lucruri pe care sa le luati in calcul cand concepeti activitatile pentru un TeamBuilding atat indoor cat si outdoor de succes.

  1. In primul rand trebuie sa sti cate persoane vor venii la acest eveniment, cate sunt de sex feminin si cate de sex masculin. Trebuie sa sti care sunt pasiunile lor comune si cat de activi sau nu sunt. Aceste lucruri te vor ajuta sa-ti dai sema ce fel de activitati vi se potrivesc( mai active, sportive sau mai statice) si in cate echipe ii poti impartii.
  1. Verifica cu membrii echipei cu care te ocupi de acest eveniment ce activitati sau jocuri sau mai facut in trecut sau daca mai sunt persoane care au mai fost in alte teambulding-uri si iti pot spune anumite jocuri care le-au placut foarte mult, sa te poti inspira.
  1. In functie de tema aleasa si numele evenimentului de care va spusesem in articolul anteriorSTEP1-ART 1 TOP 6 ASPECTE DE LUAT IN CALCUL LA ORGANIZAREA UNUI TEAMBUILDING  poti incepe sa dezvolti activitatile care sa derive din aceasta tema .Treceti activitati de logica, de comunicare, atat indoor cat si outdoor( vezi aici cateva idei de activitati Activitati indoor si otdoor de TeamBuilding)

  1. Imaginaza-ti cum se desfasoara fiecare activitate si joc pe care il gandesti  , sa aibă sens  si asigura-te ca nu ti-a scapat nimic. Noteaza-ti la fiecare activitate de ce materiale ai nevoie si cat te costa sa poti estima la sfarsit bugetul, sigur te va intreba mangerul 😉
  1. Activitatile trebuie sa fie atat serioase cat si funny, sa se imbine perfect, sa nu plictiseasca dar nici sa-ti  scape obiectivele pe care le urmaresti ( comunicarea eficienta, cunoasterea membrilor cat mai bine,  atasamentul fata de comapanie, dezvoltarea de noi prietenii, lucrul in echipa)
  1. In activitatile alese sa se regaseasca neaparat valorile echipei pe baza careia sa-si creeze si ei un slogan si o identitate care sa-i reprezinte ca echipa etc.

Speram sa-ti fie de folos si asteptam feedbackul tau!

In urmatorul articol #Step 3 – Articol 3 o sa-ti spunem cum sa alegi locatia potrivita si care sunt 6  cele mai importante aspecte la care sa te uiti cand alegi zona, hotelul , pensiunea unde vreti sa mergeti  sa se desfasoare acest teambuilding de succes.

Nu uitati: Work as a Team and have Fun !

www.workteamfun.ro